Tuesday, January 8, 2013

Post tahun baru

hahahahaha.....lama dah x post lbh 1 thn....so berbagai ragam berlaku pd thn lepas yg membwk ke thn ni.....antara nye aku dah jd student blk dah 30 lbh br terpikir nak bljr blk......bole ke nak bljr bila otak dah berpuluh thn x pegang buku sekolah.......terigt blk citer p.ramlee alif tendang wau sarkis.....ohhh klu pki teropong br nmpk cikgu......harap2 dpt la aku settle kan bljr biar la ada diploma dr xde lgsg & berhrp agar thn 2013 ni rezeki aku bertmbh dan lbh2 murah dr thn sblm2 ni.......
cuma nak ckp kat sini ada perkara yg thn 2012 yg masih terbawak2 lg ke thn 2013 iaitu sikap & mentaliti org2 sekeliling aku bila dah x brp nak ngam tu x yah la nak tunjuk2 sgt tp klu nak unfriend tu elok sgt la. xde la semak FB aku hahahahaha sengal cam bab la.....btw pd kwn2 tue harap leh terus berkwn smpi bila2 bila bergurau tu klu terasa hrp maaf la xde niat pun nak wat smpi terasa just niat bergurau jer x lbh dr tue..........rs nye x terlambat kot nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU MASEHI.......kalian doa2 kan lah kejayaan pd diri aku, aku berharap dpt membuat perubahan diri agar jd lbh baik dr tahun sblm2 ni & aku doakan kebaikan pd korg sumer  ameen.......chow adios amigo peace

No comments: